21/9/2010 下龍灣船河
今日船河中午才上船,早上去海邊行吓,由於大多數人河內join團中午至嚟到下龍灣, 所以Bai Chay早上水靜河飛,行咗一震成身大汗,仲勁過焗桑拿,就入去中原飲咖啡歎冷氣


12點鐘到碼頭等,噤日嗰翻譯同嗰導遊交帶聲就走人,嗰碼頭塞滿一班班由河內過嚟既遊客等上船,9成9既人都係join tour


票務處其實有出海船飛既價錢,不過我估好難溝通,平日又好少local人嚟,局住俾agent賺,最緊要係網上惡評如潮。


1點終於等齊人上船,中途上咗天堂島睇鐘乳石,同埋一個魚排停咗半個鐘,先至駛去吉婆島。沿途風景其實都幾靚,但冇好似講到天上有地下冇咁靚,加上以前去布吉睇過類似風景,冇嘜驚喜。而且嗰導遊好唔掂,我哋完全唔知下一站去邊。








到達吉婆島仲大鑊,有d人留係船上過夜,導遊叫我哋留宿吉婆島既幾個人係碼頭士多旁邊等車去酒店,等咗20分鐘到我哋追問,佢先講明日會合安排然後上船走人,留低我哋俾唔識英文既士多老板。連公共巴士嚟到,pick-up車都未到,我哋已經冇晒心情,只想快d玩完番去河內。

最後終於上咗車,30分鐘後係間旅館門口停低先至知係我哋留宿既地方,驚旅館唔認帳,想拉埋坐前面個疑似導遊一齊落車同旅館講,佢耍手擰頭,原來佢都係坐順風車,唔係我哋既導遊。好在旅館睇完我哋張收據就話冇問題,入到房心情跌到低點


由於係碼頭等咗好耐,到旅館已天黑,只能去海邊行吓,食完飯到旁邊麵包店食crème brûlée (HK$2.5)


半夜劈雷,第二朝起身落超大雨,仲担心冇船番河內,好在旅館話冇問題,回程有段插曲,一班英國人琴日出海玩獨木舟,中途一隻艇沉咗,旅行社收起本護照要佢賠5、60蚊美金,英國人覺得俾人屈,差d唔俾佢上車,上到船又同嗰女導遊嘈,船上其他客都有好多怨言,貨不對辦,例如報團時話既行程冇去等等,真實一d都唔驚奇,網上10個join下龍灣團有7、8個都媽媽聲。坐車番河內時,嗰英國人趁機偷番本護照,到河內市區女導遊報警,差佬又唔穌佢,最終4點幾順利係河內酒店附近落車,完成下龍灣之旅。

下龍灣感想:冇嘜驚喜,一般河內join團都俾人賣豬仔,旅行社賣俾下龍灣旅行社,到碼頭賣俾船家拚團,再賣俾酒店,安排很差,個個媽媽聲。俾我再揀,索性唔去下龍灣,如果去就揀d貴價團(us$100以上),佢哋有自己船隊,一條龍服務,好少貨不對辦。否則在bai chay碼頭選擇3-4小時團出海睇吓鐘乳石便算! 河內join cheap cheap團就要賭你既運氣啦!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 山寨背包客 的頭像
    山寨背包客

    山寨背包客

    山寨背包客 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()