9月底去咗河內+下龍灣7日, 不過之前忙於搵去克羅地亞旅行既資料 (最終都係搞唔成), 依家至寫番個「油雞」。

行程
20/9 香港飛河內 ~ 下龍灣 [住Bai Chay Heritage Hotel]
21/9 下龍灣船河 [住Cat Ba島 Thao Minh Hotel]
22/9 下龍灣船河 ~ 返河內 [住Hanoi Plaza Hotel]
23/9 河內:人類學博物館 ~ 聖若瑟教堂 ~ 36古街 [住Hanoi Plaza Hotel]
24/9 寧平陸龍灣:Trang An Cave ~ Hoa Lu ~ Mua Cave [住Xuan Hoa Hotel]
25/9 河內:Sofitel ~ 歌劇院 ~ 法國文化中心 ~ 美術博物館 [住Hanoi Plaza Hotel]
26/9 河內:胡志明博物館 ~ 獨柱廟 ~ 巴亭廣場 ~ 胡志明故居 ~ 西湖 ~ Shopping ~ 7:50pm 飛返香港

今次張機票係用信用咭積分換既, 所以坐港龍, 晨早8:45機, 9:40到河內機場, 過關同唱錢都搞咗9嗰字, 10點半至坐17號巴士出市區, 總站係龍邊Long Bien, 我哋早d係Gia Lam嘉林站落車。


然後問人行咗5分鐘到嘉林長途車站, 有好多人瀏我哋上車, 搵咗一震去counter買飛去下龍灣Bai Chay (140k越南盾)。


之前搵料話3-4嗰鐘到, 12點開車, 點知沿路招客, 搞到4點半有多至落車, 係路口轉電單車去酒店(50k/2人, 原先叫價100k)。


俾錢時司機當我羅拔, 想詐詐諦收多10k, 我緊係唔會咁順攤, 一定要佢先攞出50k才俾張100k佢。落車問咗幾間酒店, walk-in價好貴(又俾網友老點), 最後Heritage Hotel discount US$80/晚, 間房好大, 有下龍灣海景。


安頓好後出去搵間本地agent book明天下龍灣船河, 嗰老板娘唔識英文, 講咗一輪都係要搵佢嗰friend做翻譯, 因為係平日, 冇得同本地人夾份租船, 所以唔平, 最後2日1夜住Cat Ba吉婆島收2百萬盾(2人唔包食)。 差唔多8點至搞掂船河tour, 問翻譯開餐地方, 佢推薦隔離間海鮮餐廳, 間嘢3-4層高, 佢話2人大約400k, 老板娘帶我哋去, 同收銀嘰呢咕嚕咗兩句, 就話食完可以車我哋返酒店。坐低睇吓嗰餐牌, 全部越南文, 得一個侍應識簡單英文, 搞咗一輪原來老板娘已經幫我哋order咗嗰set, 好豐富, 有蝦, 蟹, 炒魷魚, 炒菜, 湯, 飯同炸粟米(?), 海鮮好新鮮, 味道唔錯, 計落都係一人八十蚊港紙, 冇介紹錯, 肯定平過大街斬遊客d海鮮餐廳。




食完啱啱好老板娘過嚟搵我哋, 然後坐佢架綿羊仔返酒店, 佢仲突登兜我哋去睇條過海大橋, 夜晚着咗燈, 係bai chay依d落後地方算幾靚。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 山寨背包客 的頭像
    山寨背包客

    山寨背包客

    山寨背包客 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()